The Hite Summer Foam Festival held in Russia on 6th of July was successfully operated by professional overseas marketing agency Comma Entertainment Inc. 

It was the first offline event in three years after launching Hite beer in Russia, their key goal was to put the brand in the spotlight and increase brand awareness during event time. Hite Summer Foam Festival was the first Korea corporate outdoor festival event launched in Vladivostok, Russia in history.

Sunset Ashram was selected as the venue for festival due to their high volume space, and more than 900 people have shown on the day of the event. 

All gift items were early exhausted due to various fun entertaining programs such as blind test tasting non-alcoholic beer Hite Free and Hite Lager, Hite foam challenge, and DIY(do-it-yourself) t-shirt challenge.

Operator who is in charge of A to Z on project from Comma Entertainment said, “I’m glad to promote and leverage the full value of HITEJINRO at Russia via this festival event, also grateful that all the participants have enjoyed the HITEJINRO activities and spread Korean beer culture”

[콤마엔터테인먼트, 러시아에 하이트 진로 알리기 성황리에 마쳐]

지난 6일, 해외 전문 이벤트 대행사 콤마 엔터테인먼트가 러시아에서 진행한 하이트 썸머 폼 페스티벌(Hite Summer Foam Festival)이 성황리에 마무리되었다. 

러시아 현지에 하이트 알리기를 목적으로 진행된 본 행사는 러시아에 하이트가 맥주 판매를 본격화 한지 3년 만에 이루어진 최초의 오프라인 행사이다. 이번 행사는 러시아 블라디보스톡에서 진행된 최초의 국내 기업 야외 축제라는 점에서도 의미가 크다.

하이트 썸머 폼 페스티벌(Hite Summer Foam Festival)은 러시아 블라디보스톡의 대형 규모 라운지인 선셋 아쉬람(Sunset Ashram)에서 진행 되었으며, 행사 당일인 6일에만 관객이 하루 총 900명이 넘는 등 성황을 이루었다. 
 
특히, 무알콜 맥주 Hite Free와 Hite Lager를 구분해내는 블라인드 테스트, 정해진 맥주로 정량의 거품을 만드는 하이트 폼 챌린지 (Hite Foam Challenge), 하이트 티셔츠 리폼 부스 등 다채로운 프로그램이 진행되어 모든 상품이 전량 조기 소진되었다. 

이번 하이트 진로 러시아 행사의 A-Z를 담당한 콤마 엔터테인먼트 관계자는 “러시아에서 하이트 진로의 진가를 더 알리게 된 것 같아 기쁘다”며 “행사 참가자들이 건전하고 재미있게 하이트 진로의 맥주 문화를 즐겨주어 감사하다”고 전했다. 


 

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